[O2] Gdzie zregenerować maglownice

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kapa9
    Drive
    • 2010
    • 88

    [O2] Gdzie zregenerować maglownice

    Zamieszczone przez shok
    Zamieszczone przez uisats
    Zamieszczone przez Nexus6
    na co Ci to myslisz ze jak cos padnie to za to nieplacisz
    no... a nie jest tak?
    no jakby Ci to powiedzieć. Jak skrzypi jakaś pierdołka to jakiś uczeń będzie to regulował,aż do końca gwarancji nie koniecznie z udanym skutkiem.
    Ale jak padnie sprzęgło to się dowiesz, że Twój styl jazdy go załatwił. Ogólnie dowiesz się co to znaczy być zbywanym. Koledze z forum jak w nowym aucie pojawiła się rdza to otrzymał odpowiedz ,że to przyczyna pyłu wulkanicznego z Islandii. Serio taka była oficjalna odpowiedz serwisu. :lol:
    Dlatego nasuwa sie pytanie czy jest sens kupowac nowe auto? Czy nie lepiej kupić auto 2-3 letnie o 30-40% mniejsza sumę w którym co miało sie zjebać to sie zjebało, takie auto będzie miało przebieg 50-100kkm i na pewno przez kolejne około 100kkm pojeżdzi, do 2-3 latach do żyda i nastepne auto :wink:
    L&K
  • Pawka123
    Ambiente
    • 2009
    • 175

    #2
    [O2] Gdzie zregenerować maglownice

    Witam kolegów.
    Szukajka wiele mi nie pomogła, więc może szybkie pytanie tutaj. Ostatnio zlokalizowałem dosyć głośne stuki przy ruszaniu kierownicą czy to na zgaszonym silniku, czy tez przy odpalonym. Na kanale przyłożyłem rękę do maglownicy i na 90 % stuki wydobywają się z jej wnętrza. Na dodatek przy puszczaniu sprzęgła i skręconych kołach także słyszalne są odgłosy z przedniej części auta. Moja diagnoza padła na maglownicę. Czy ktoś może polecić jakiś zaufany warsztat, gdzie można oddać maglownicę do regeneracji i nie wywalić przy tym majątku??Będę wdzięczny za pomoc.
    Pozdrowionka
    JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

    BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      a spradziłes stan drazków kierowniczych (drazek to ten przegób przykeracy do maglownicy a nie ten przy zwrotnicy ) bo w o2 czesto padaja drazki kierownicze
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Pawka123
        Ambiente
        • 2009
        • 175

        #4
        Przyznam, że dokładna diagnoza jeszcze nastapi. Czekam na miejsce w warsztacie, ale już za w czasu wolę wiedzieć co i jak i jak najszybciej przystąpić do działania. Na pewno przy kole nie są wybite, a stuki jakie się wydobywają raczej nie wskazują na drążki, jednak dzięki za podpowiedź i na pewno to zostanie dokładnie sprawdzone skoro mówisz, że często padają. Reszta zawiechy elegancik. Podczas normalnej jazdy po nierównościach nic nie słychać, zatem obstawiam w/w element.
        W dalszym jednak ciągu uwagi oraz jakieś propozycje mile widziane
        JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

        BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

        Komentarz

        • alfee
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2583

          #5
          Pawka123, Jakby coś, to zostały mi prawie nowe drążki kierownicze po wymianie maglownicy. Kupiłem drążki i pojeździły na aucie jakieś 2000 km i wymieniłem maglownicę na drugą już z drążkami.
          Jakbyś był zainteresowany, to PW
          Alfee
          Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
          Kawasaki ER5 :-)

          Komentarz

          • conan
            Rider
            • 2011
            • 546

            #6
            Pawka123 na maglownicy jest śruba regulacyjna sprawdź ją, u mnie jakimś cudem się poluzowała i maglownica stukała, szczególnie na progach zwalniających itp.
            Oczywiście prawie w każdym zakładzie regenerującym układy kierownicze w obrębie mojego miejsca zamieszkania mówili że niema żadnej regulacji i trzeba regenerować koszt około 800zł.
            Dopiero jeden magik z nie rzucającego się w oczy warsztatu w centrum katowic ściągnął osłone silnika i kluczem płaskim z grzechotką( innym się nie dojdzie) dokręcił lekko tą śrube i mam spokój z stukami od pół roku.
            Moja skodzinka o2
            Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

            Komentarz

            • Pawka123
              Ambiente
              • 2009
              • 175

              #7
              alfee, napisz na prv jaka cena jakby co

              conan, czy jesteś w stanie na podstawie jakiejś fotki (nawet z allegro) pokazać która to śruba?? Może faktycznie coś sie tylko poluzowało, bo tak naprawdę dziwna sprawa, że jakoś w ciągu ok 2 tygodni tak mocno się rozwaliła wewnątrz.
              Każdą ewentualność należy brać pod uwagę, zatem wszystkie propozycje czytam z wielkim zainteresowaniem.
              JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

              BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

              Komentarz

              • conan
                Rider
                • 2011
                • 546

                #8
                Ciężko mi to pokazać bo sam za wiele nie widziałem, gościu wszedł pod auto i ta śruba jest gdzieś od strony grodziowej w górnej okolicy przekładni, bliżej lewej strony.
                U mnie był taki objaw że na wyłączonym silniku jak robiłem ruchy prawo lewo to stukało i na progach. Wymieniałem łączniki itp a okazała się jedna głupia śruba :wink:
                I tak jak pisałem klucz płasko oczkowy z grzechotką, żadnymi grzechotkami (gedorami) się tam nie dostaniesz.
                Moja skodzinka o2
                Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                Komentarz

                • Pawka123
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 175

                  #9
                  conan, u mnie dzieje się dokładnie tak samo, tylko że na progach cisza, a przy skręconych kołach podczas puszczania sprzęgła słyszę stuki. Zatem cóż, będziemy szukać owej śrubawki, ale jakbyś gdzieś po drodze odwiedził ten słynny warsztat i podpytał, to normalnie byłoby git.
                  JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

                  BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

                  Komentarz

                  • conan
                    Rider
                    • 2011
                    • 546

                    #10
                    wejdź pod auto to napewno znajdziesz, tylko nie przesadź z dokręceniem bo będzie ciężko chodzić kiera albo w skrajnym przypadku wyłączy się wspomaganie.
                    Moja skodzinka o2
                    Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                    Komentarz

                    • alfee
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 2583

                      #11
                      Pawka123, jak chcesz się upewnić, że to nie drążki, to podnieś przód (obydwa koła w górę) , odkręć końcówki drążków od zwrotnic i taką "luźną" maglownicą poruszaj kierą w lewo i prawo. Jak będzie stukało, to maglownica, bo drążki wtedy nie pracują.
                      Alfee
                      Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                      Kawasaki ER5 :-)

                      Komentarz

                      • Pawka123
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 175

                        #12
                        Byłem wczoraj w ASO i wydrukowali mi zdjęcia ze zmianami maglownic jak i rysunek. Szczerze, to jakoś trudno tam się dopatrzeć jakiejś śruby, ale oby była. Chciałbym przynajmniej miesiąc jeszcze polatać, bo nie dawno wypalałem DPF i wymieniałem czujnik różnicy cisnień oraz świece. Już jak fura trafi na warsztat to dokładnie ja przemaglujemy.
                        JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

                        BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          alfee, nie obraz sie ale takim sprawdzaniem jak ty propnujesz niczego nie sprawdzisz . bardziej wiarygonie bedzie jak podniesiesz przynajmniej jedna strone auta i zaczniesz ruszac kołem małymia ruchami prawo lewo jesli bedzie luz bedzie on wyczuwalny prosisz druga osobe lub sam kłdzieesz reke na wszelkich elementach przegubowych i sprawdzasz gdzie jest luz . drazek jest pod ta czarna osłona na drazku kierowniczym , sciskajac osłone wyczujesz gdzie jest dokładnie przegub . a luzy sprawdzaj na prostych kołach
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • alfee
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 2583

                            #14
                            Zamieszczone przez german81
                            takim sprawdzaniem jak ty propnujesz niczego nie sprawdzisz
                            Oczywiście możesz mieć takie zdanie.
                            Alfee
                            Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                            Kawasaki ER5 :-)

                            Komentarz

                            Pracuję...